Followers

Monday 16 April 2012

VIDEO : BONGKAR FAKTA DI SEBALIK DEMO PTPTN




Mahasewel ini semua memang boleh menghina sesiapa sahaja yang mereka rasa relevan. Adakah ini perjuangan yang digembar-gemburkan sebagai PERJUANGAN MAHASISWA ISLAM (PMI)

tepuk dada tanyalah iman.

dengan perkataan yang kesat, serta di selang-seli dengan takbir, ini jelas mencalarkan imej agama Islam. Matlamat menghalalkan cara
"Alangkah baiknya juga jika mereka tidak bertakbir ALLAH AKBAR mengiring ucapan yang tidak elok. Kalimat Allah itu boleh mengiringi semangat yang membakar dan pendirian yang tegas, tapi amat tidak wajar untuk mengiringi ucapan yang berunsur makian dan cercaan."

"Mahasiswa hendaklah terus memikul idealisma perjuangan tetapi hendaklah berakhlak dan mempunyai pendirian yang ilmiah dan mantap."  

(Prof Madya Dr.Mohd Asri)

sms :
Marilah kita sama-sama mengambil iktibar daripada demo ini. " Guna HAK BERFIKIR sebelum HAK BERSUARA" . Sms bersyukur tiada pertumpahan darah berlaku. Tahniah kepada pihak berkuasa kerana sentiasa bersedia dan menangani dengan rasa tanggungjawab.

Syukurlah keamanan negara masih lagi terjamin. InsyaAllah. 





3 comments:

  1. Chnese Power

    Why dont u Malay people keep on having DEMONstration every weekend so that we the chinese can take over this country from u

    ReplyDelete
  2. apa bila abis idea dan apabila banyak isu yg tidak berjawab, maka pembangkang akan cari diversion lain..digunanya mahasiswa aset negara ini bertempik untuk mereka, manalah ibu bapa mereka? kenapa ibubapa mereka tidak menghalang mereka. apakah ibubapa mereka juga sekurang ajar seperti mereka?

    ReplyDelete
  3. telah dijangkakan bahawa ssemua negeri yg dikuasai parti pembangkang akan membubarkan DUN setelah abis Parlimen keran itu adalah benchmark mereka.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...