Followers

Tuesday 10 April 2012

ANWAR LANCAR KEMPEN LUDAH MUKA SENDIRI







"saudara Ariff Bin Baba Naib Yang DiPertua Majlis Perwakilan Pelajar :
 

Saya amat menyokong PTPTN diteruskan pada masa ini, kerana kepentingan PTPTN ini  sangat besarr yang mana kita melihat pinjaman ini lebih kepada pelajar luar bandar yang mana berasal dari golongan yang berpendapatan rendah.


Menteri Pembangunan Luar Bandar dan Wilayah Datuk Seri Mohd Shafie Apdal berkata

PTPTN yang ditubuhkan sejak 1997 itu selama ini telah banyak berjasa kepada golongan kurang berkemampuan tidak boleh dimansuhkan kerana hanya saluran itu yang mampu membantu golongan tersebut.


Mohd Shafie berkata ketua pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim merupakan seorang yang tidak konsisten dan tidak boleh dipercayai apabila mencadangkan pemansuhan PTPTN itu sedangkan

beliau salah seorang pengasas penubuhan tabung itu iaitu ketika memegang jawatan sebagai Menteri Kewangan pada tahun 1997.
 SIAPA YANG MENGASASKAN DAN MENUBUHKAN?? kahkahkahkah.

KLIK SINI BAGI MEMBACA SOKONGAN DARIPADA DAP SEMASA PENUBUHAN PTPTN INI


Ketua Penerangan UMNO, Datuk Ahmad Maslan berkata, kumpulan dan puak pembangkang ini sebagai kumpulan 'populis sombrono', dan tindakan ini memang disukai oleh mereka yang berhutang.


"Mengapa pakatan pembangkang tidak menghapuskan segala hutang-hutang rakyat di Malaysia, buatlah pengumuman bahawa semua hutang rakyat Malaysia jika pakatan memerintah, semuanya akan dihapuskan. Alang-alang nak menghapuskan hutang.


Lupuskan segala hutang rakyat. Saya rasa, confirm mereka menang tetapi sata sara seminggu sahajalah, bankrupt Negara ini," ujarnya kepada media selepas mengadakan pertemuan dan majlis dialog bersama beberapa NGO dari Negeri Sembilan di ibukota sebentar tadi.


tapi sebelum itu.apa jadi dengan
 YURAN UNISEL DAN KUIS ? PERCUMA KE???
KAHKAHKAHKAH
SIAPA PENASIHAT EKONOMI SELANGOR?
KAHKAHKAH






TOLONGLAH LEPAS NI HAPUSKAN BAYARAN BIL ELEKTRIK.ASTRO, KERETA RUMAH DAN LAIN-LAIN ? AMACAM? ADA BEST?

PADA PEMINJAM PTPTN , LAKSANAKAN TANGGUNGJAWAB ANDA.JANGAN DI SEBABKAN KERAKUSAN KITA PADA HARI INI . GENERASI PADA MASA AKAN DATANG TIDAK DAPAT MENIKMATI APA YANG TELAH KITA DAPAT PADA KETIKA INI.

SMS PERCAYA BUKAN SEMUA PEMINJAM PTPTN YANG MAHU PTPTN DIHAPUSKAN. BIASALAH , DALAM SETANDAN PISANG TIDAK SEMESTINYA SEMUANYA ELOK, TAPI INGATLAH BAHAWA JIKA TIADA PTPTN INI, BAGAIMANA MEREKA YANG DATANG DARIPADA KELUARGA YANG BERPENDAPATAN RENDAH MAHU MELANJUTKAN PELAJARAN . ADAKAH DENGAN PENDIDIKAN PERCUMA SAHAJA SUDAH CUKUP?


SMS TINGGALKAN VIDEO INI UNTUK SAMA-SAMA KITA BERFIKIR :)




MAHU LEBIH LAGI ? KLIK GERAKAN13






1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...