Followers

Saturday 18 February 2012

HOT: SMM TABIK #AMANKAMPUS

Salam 

Peh tajuk, kenapa ? tak percaya ea??? meh sini sms bagi tengok.



****************************
Kuala Lumpur, 17 Feb : Solidariti Mahasiswa Malaysia (SMM) berkata pihaknya “tidak berasa terancam dan tergugat” dengan kumpulan pro-Aspirasi yang menganjurkan program jelajah seluruh negara khususnya untuk membetulkan tanggapan terhadap mahasiswa yang dianggap mereka suka berdemonstrasi dan mencetuskan huru-hara di kampus.

Sebaliknya Pengerusi SMM, Ahmad Syukri Ab Razab berpendapat tindakan tersebut adalah “satu persaingan demokrasi yang baik” bagi membolehkan rakyat menilai isu dengan matang dari siri jelajah kedua-dua pihak.

“Kita berpendirian negara kita, negara demokrasi. Mana-mana kumpulan boleh mengadakan jelajahnya dan boleh bertemu rakyat. Mereka boleh menyampaikan segala idea mereka.”, ujarnya.

Bagi kita, ini satu perkembangan yang baik, apabila pro-Aspirasi sudah mula bergerak dengan baik. Sudah bertindak sebagai mahasiswa yang sebenar,” katanya sinis. 



*************************


walaweh.. tabik lah kat pengerusi SMM , siap buat sidang media tu nak cakap pasal #AMANKAMPUS .Terharunya....

Tapi yang peliknya, kata tak menggugat, tapi di laman twitter bukan main tag orang sana- sini bagitahu kononnya " Jelajah ASPIRASI tak menggugat SMM".




lepas itu, dah tak da modal nak spin, reka cerita lain pulak. "SMM dakwa #AmanKampus prejudis isu Lynas"



takut giler dengan dakwaan mahasewel ini .kahkahkah.

************************

 pelik sms dengan puak-puak mahasewel ni semua. Apalah sangat kan dengan progam Kembara   Aman Kampus ni kalau nak di bandingkan dengan baring atas jalan tu kan. Siap buat sidang media  di MalaysiaKini. Kah,kah,kah.

Tak menggugat, katanya ye, senang kata siapa makan cili .dia terasa pedasnya. kahkahkah.




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...