Followers

Sunday 24 March 2013

#Lahad Datu - Anwar Ibrahim terlibat atau tidak ?



ANWAR DALANG #Lahad Datu


- Pada 7 Febuari 2013, Sivarasa & Tian Chua bawa wang ke Manila dan Anwar turut serta berjumpa dengan  Nur Misuari di Manila juga.

- Di Manila ( Philippine Military Intelligence ) mengesahkan kehadiran Sivarasa dan Tian Chua ke Manila, Filipina pada 7 Feb 2013, yakni bahawa 2 hari sebelum pendaratan Pengganas Kiram ke Lahad Datu pada 9 Febuari 2013.

- Media Antarabangsa seperti Reuters, Inquirer Manila Times, The Philipine, ABC , CBN , Wikileaks dan Kedutaan Amerika di Manila mengesahkan akan " Pembabitan Individu Pembangkang dari Malaysia ". Kemudiannya, individu pembangkang ini dikenalpasti sebagai Tian Chua, R. Sivarasa dan Bapa Pengkianat Negara Anwar Ibrahim.

- 2 hari lepas, Atik Husin dan Holanda mengesahkan di Makhamah Tawau bahawa mereka dibayar upah dan wang oleh seseorang semasa di Filipina lagi.

- Pada 8 Febuari 2013 iaitu sehari selepas R.Sivarasa dan Tian Chua bertemu dengan kelompok-kelompok MNLF, dipercayai memberikan sejumlah wang yang besar kepada MNLF untuk mengkucar-kacirkan Sabah menjelang Pembubaran Parlimen kononnya pada 1 Mac 2013.

- Perjumpaan pada 7 Febuari 2013 merupakan janji manis  Buku Jingga ke-2, dua orang pengkhianat kepada penceroboh untuk menceroboh negara sendiri. Begitu juga, bapa segala pengkhianat negara ( Anwar Ibrahim ) turut bersama-sama berada di Manila bertemu dengan Nur Misuari.




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...