Followers

Monday 26 March 2012

HOT : PENGAKUAN BEKAS PEMIMPIN PRO MAHASISWA

SALAM

sila lihat video di bawah.tengok sampai habis!







Panas tak ? panas tak? haaa..tu dia..bagi panas kader-kader Pro Mahasiswa .kahkahkah. 

Saudara Khairul Nizam Bin Md Husin  merupakan Timbalan Presidan Majlis Perwakilan Mahasiswa UTM bagi tahun 2010/2011 dan juga merupakan BEKAS PRESIDEN PERSATUAN MAHASISWA ISLAM (PMI) semasa menuntut di UTM KL . Ini merupakan pengakuan sebenar dari saudara Khairul Nizam mengenai perjuangan Pro Mahasiswa yang ternyata merupakan perjuangan untuk kepentingan bukan perjuangan untuk memperjuangkan Mahasiswa


"saya sendiri memimpin gerakan di bawah Persatuan Mahasiswa Islam ,yang mana kita semua tahu PMI ini menggerakkan satu gerakan yang mana berada di bawah PMI itu sendiri"
"dan saya tertarik untuk beritahu bahawa landasan perjuangan saya bersama dengan PMI adalah satu landasan perjuangan yang saya kira saya seolah dipergunakan"

"hanya untuk memperjuangkan individu dan kepentingan bukan hanya kepentingan secara bersama "


haa..DIPERGUNAKAN.okeh!.

Dan sms di faham kan , saudara Khairul Nizam ini telah di serang oleh 6 orang dan 2 orang daripadanya telah bertindak memukul Khairul Nizam setelah beliau nekad untuk keluar daripada perjuangan Pro Mahasiswa .


mahu penjelasan yang lebih, sila klik blog HARAPAN ESOK  kerana berjaya membuat temuramah eksklusif bersama Saudara Khairul Nizam @ sebilangan rakan-rakan memanggil beliau  Haji.








No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...